«Κοινές θνητές» αντί για μοντέλα σε καμπάνια γνωστής εταιρείας εσωρούχων! (εικόνες)

Η γερμανική εταιρεία κατασκευής εσωρούχων Triumph στο πλαίσιο της καμπάνιας προώθησης την νέας σειράς εσωρούχων χρησιμοποίησε κανονικές γυναίκες αντί για επαγγελματικά μοντέλα. Για αυτό το σκοπό η εταιρία πρόσλαβε  τον γνωστό Δανό φωτογράφο Marc Hom ο οποίος έχει εργαστεί στο Χόλυγουντ σε διάσημα περιοδικά μόδας και σε μεγάλες διαφημιστικές εταιρίες.  Οι φωτογραφίες ήταν πολύ αισθησιακές και για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι η ομορφιά προέρχεται από μέσα μας.