Έντονες διαμάχες για την τιμή του γάλακτος στα σούπερ μάρκετ

Σε μειώσεις των τιμών το γάλα προχωρούν οι αλυσίδες σούπερμάρκετ, μετά και την συνάντηση που είχαν με την ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Τον κύκλο των μειώσεων των τιμών στο γάλα άνοιξε, τις τελευταίες ημέρες, η FrieslandCampina Hellas η οποία μείωσε κατά 5 λεπτά το λίτρο τις τιμές στα γάλατα μακράς διαρκείας ΝΟΥΝΟΥ Family.
Την πρωτοβουλία της FrieslandCampina Hellas ακολούθησε η αλυσίδα Σκλαβενίτης η οποία την Παρασκευή προχώρησε σε μειώσεις κατά 5% στο φρέσκο γάλα της Δέλτα, της Όλυμπος, της ΜΕΒΓΑΛ και της Δωδώνη, ενώ σήμερα η αλυσίδα Βερόπουλος ανακοίνωσε μειώσεις 20% σε όλα τα γάλατα ψυγείου τόσο της ιδιωτικής ετικέτας όσο και στα επώνυμα.
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να πράξουν το ίδιο και άλλες αλυσίδες όπως ο Γαλαξίας και η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Σε αντίθεση πάντως με τις κινήσεις στις οποίες προχωρούν τις τελευταίες ημέρες κάποιες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά και γαλακτοβιομηχανίες, υπάρχει μια αλυσίδα που ήδη εδώ ένα χρόνο έχει ρίξει τις τιμές στο γάλα κάτω από το 1 ευρώ.

Ο λόγος για την αλυσίδα Μαρινόπουλος η οποία κάθε Δευτέρα και Τρίτη παρέχει τη δυνατότητα στους καταναλωτές της να αγοράζουν όλες τις επώνυμες μάρκες φρέσκου παστεριωμένου γάλακτος προς 0,99 ευρώ το λίτρο.

Μάλιστα για το σκοπό αυτό η εταιρεία έχει επενδύσει το χρονικό αυτό διάστημα 8 εκατ. ευρώ.
Η κυβέρνηση ποντάρει στην «ευαισθησία» των εμπλοκόμενων φορέων για να υπάρξει μείωση της τιμής στο γάλα. Και αυτό γιατί αν έως το Δεκέμβριο, δεν υπάρξουν απτά αποτελέσματα, η κυβέρνηση θα πρέπει να αναλάβει νέες νομοθετικές πρωτοβουλίες, όπως προβλέπει το επικαιροποιημένο μνημόνιο, κάτι που θέλει να αποφύγει για να μην επαναληφθεί η ενδοκυβερνητική κρίση της άνοιξης που μας πέρασε.
Από την πλευρά τους πάντως οι βιομήχανοι (όπως τόνισαν και στην σύσκεψη του Υπουρργείου), υποστηρίζουν ότι δεν είναι εφικτό να ζητά η πολιτεία από τις επιχειρήσεις να ρίξουν τις τιμές, την ώρα που η φορολογία καλπάζει.

πηγή fpress.gr