Τρίτη συνεχόμενη pole position για το Χάμιλτον

Ούτε ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν ήταν σε θέση να πιάσει τον Λιούις Χάμιλτον (απείχε κάτι εκατοστά) και ο Βρετανός κατέκτησε εύκολα την τρίτη pole position στη σεζόν. Τρίτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Σαφώς πιο βελτιωμένη παρουσιάστηκε η Mercedes στην Κίνα, όπου κυριάρχησε στις τρεις περιόδους των ελεύθερων δοκιμών, αλλά και στις κατατακτήριες δοκιμές. Στη Σανγκάη ο Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε εύκολα την τρίτη pole position στη σεζόν, καθώς δεν μπορούσε να τον πιάσει ούτε ο ομόσταυλός του, Νίκο Ρόσμπεργκ.

Ο Γερμανός πίεσε στην τελευταία του προσπάθεια να κλέψει την pole από τον Βρετανό, όμως δεν τα κατάφερε για μόλις 42 χιλιοστά ή αλλιώς για 4 εκατοστά. Έτσι, έμεινε και πάλι δεύτερος, με τους πιλότους των «ασημί βελών» να είναι οι μοναδικοί που έγραψαν χρόνους κάτω από το 1:36.0! Τρίτος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Η Ferrari δεν ήταν το ίδιο ανταγωνιστική με τη Μαλαισία, με τον τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή να καταφέρνει στον τελευταίο του γύρο να περάσει μπροστά από τις Williams, που έδειξαν να είναι πιο ανταγωνιστικές από τη Σεπάνγκ, ώστε να εκκινήσει τον αγώνα από τη δεύτερη σειρά. Ακολούθησαν οι Φελίπε Μάσα, Βαλτέρι Μπότας, με τον Κίμι Ραϊκόνεν να μην είναι πολύ γρήγορος και να μένει στην έκτη θέση.

Από εκεί και πέρα, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ντάνιελ Ρικιάρντο, Ρομάν Γκροζάν, Φελίπε Νασρ και Μάρκους Έρικσον. Εκτός αυτής έμειναν οι Παστόρ Μαλντονάντο, Ντανιίλ Κβιάτ, Μαξ Φερστάπεν, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, Σέρχιο Πέρεζ, ενώ από την πρώτη περίοδο αποκλείστηκαν οι Νίκο Χούλκενμπεργκ, Τζένσον Μπάτον, Φερνάντο Αλόνσο, Γουίλ Στίβενς και Ρομπέρτο Μέρχι έχοντας άπαντες εκ των τελευταίων καλύψει το 107%.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι τα προβλήματα δεν απουσίασαν για τη McLaren, με τον Αλόνσο να έχει… θέμα με τον κινητήρα στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, κάτι που λύθηκε την τελευταία στιγμή για να δώσει κανονικά το παρών ο Ισπανός στις κατατακτήριες. Έτσι, ο Χάμιλτον και η Mercedes έχουν τον πρώτο λόγο και στον αγώνα για τη δεύτερη νίκη της σεζόν.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Χάμιλτον Mercedes 1:38.285 1:36.423 1:35.782 12 γύροι

Ρόσμπεργκ Mercedes 1:38.496 1:36.747 1:35.824 12 γύροι

Φέτελ Ferrari 1:37.502 1:36.957 1:36.687 17 γύροι

Μάσα Williams 1:38.433 1:37.357 1:36.954 15 γύροι

Μπότας Williams 1:38.014 1:37.763 1:37.143 15 γύροι

Ραϊκόνεν Ferrari 1:37.790 1:37.109 1:37.232 17 γύροι

Ρικιάρντο Red Bull 1:38.534 1:37.939 1:37.540 18 γύροι

Γκροζάν Lotus 1:38.209 1:38.063 1:37.905 20 γύροι

Νασρ Sauber 1:38.521 1:38.017 1:38.067 16 γύροι

Έρικσον Sauber 1:38.941 1:38.127 1:38.158 15 γύροι

Μαλντονάντο Lotus 1:38.563 1:38.134 13 γύροι

Κβιάτ Red Bull 1:39.051 1:38.209 13 γύροι

Φερστάπεν Toro Rosso 1:38.387 1:38.393 14 γύροι

Σάινθ Τζούνιορ Toro Rosso 1:38.622 1:38.538 14 γύροι

Πέρεζ Force India 1:38.903 1:39.290 10 γύροι

Χούλκενμπεργκ Force India 1:39.216 6 γύροι

Μπάτον McLaren 1:39.276 6 γύροι

Αλόνσο McLaren 1:39.280 8 γύροι

Στίβενς Marussia 1:42.091 6 γύροι

Μέρχι Marussia 1:42.842 8 γύροι

Q1 107%: 1:44.327

Πηγή: gazzetta.gr